11/12/10

Os escolares non utilizan internet con fins educativos



"Nas cinco millóns de páxinas de 2.000 computadores monitorizadas pola empresa Danba a petición dun grupo de pais, a clasificación das dez máis visitadas está encabezada por Tuenti e Facebook. Séguenas Google, Youtube, o correo de Yahoo e Gmail. A continuación aparece a primeira páxina de xogos, Minijuegos, á que seguen as páxinas do diario Marca, a canle de debuxos animados Cartoon Network e Megavideo.

Estes datos confirman que os mozos non utilizan internet con fins educativos nin para completar ou ampliar os seus estudos. O 70% do tempo gástano en redes sociais, o 9% en buscadoeres e o 13% en vídeos. A media diaria de navegación do 2009 entre os nenos e adolescentes de 8 a 16 anos era dunha hora e seis minutos, dos que 53 correspondían a redes sociais".


Texto procedente de T.E. , nº 317, XI-2010, páx. 6

2 comentarios:

Antonio Alonso dijo...

Se podría interpretar también que es el sistema educativo el que no emplea las redes sociales y los servicios web más utilizados por los estudiantes. Para ellos no es una nueva tecnología, es una forma de vivir y relacionarse. Esto hay que asumirlo de una vez por todas. Estamos manteniendo casi con respiración asistida un sistema terco y obsoleto. Pero claro, esto supondría un cambio metodológico impresionante ¿Estamos dispuestos y preparados para ello?

Antonio Martínez dijo...

Estou de acordo, Antonio, que se cambios metodolóxicos todo seguirá igual. Ao respecto do último PISA publicado, lin un estudo que afirmaba que só os sistemas educativos que se reformularon "como se ensina" foron os únicos que melloraron sustancialmente. Saúdos.