29/11/09

O que estou lendo paréceme (III): Fundación


Isaac Asimov. Fundación. Debolsillo


A Fundación é un libro que trata dos feitos que suceden nun planeta, ao borde da galaxia, no que se instalou unha institución cietífica deseñada pr Hari Seldom deseñou co obxectivo de reducir o impacto dunha época de barbarie que lle segue á destrución do gran imperio galáctico, iso na primeira parte do libro.

O libro en realidade me gusta porque nel os personaxes demostran intelixencia dunha forma que en poucos libros se amosa.

Na segunda parte do libro, trata das cousas, máis ben das crises que pasa a Fundación, como a que sucede cando o imperio galáctico perde o control da periferia e os pequenos reinos ameazan ao planeta Terminus que é o planeta onde está a Fundación.

Eu recomendo o libro porque me gustou e me mantivo en vilo ata que o rematei.


Alexandre Estalote

Ningún comentario: