6/6/19

A reconstrución da historia: de Grecia a Roma



Nesta 3ª avaliación os alumnos de 1º da ESO quixemos FACER Historia!.

Nada de aburridas explicacións sobre a antigüidade clásica, decidimos TRABALLAR por proxectos.

Sendo o noso obxectivo estudar os contidos relativos á historia de Grecia e Roma, puxémonos a ler sobre as cuestións que máis nos interesaban do mundo clásico. Unha vez escollidos os temas comezamos a ELABORAR o noso traballo (ben de forma individual ou por parellas).

Un proxecto libre e creativo que consistiu, por un lado, en elixir calquera acontecemento da historia antiga (político, económico ou social) ou produción material (artística e/ou funcional) e RECONSTRUÍR eses fragmentos para darlle vida á Historia que esconden, como se fósemos verdadeiros/as historiadores ou arqueólogos. Así naceron as nosas maquetas e dioramas, cascos gregos e romanos, vasos cerámicos, xogos de mesa, noticiarios, reportaxes históricas e, incluso, improvisacións rapeiras.


Por outro lado, tivemos que documentar -en audio e vídeo- todo o proceso de elaboración dos nosos proxectos e explicar o como e o porqué do que estabamos a facer na aula e o significado e/ou funcións deses obxectos do pasado. E o mellor e que puidemos sacar o móbiles, gravar cos nosos ordenadores e APRENDER novos recursos!.



Por último, completamos as actividades facendo unha exposición na aula para EXPLICAR, aos nosos “expertos” compañeiros, os resultados máis salientables no nosos traballo. Finalmente, puidemos expor tamén algúns deles na biblioteca do centro.

Esperamos que vos gusten!
    Asinado: S.P.Q.R.




“Gustoume a idea de facer os traballos,
porque é unha maneira de aprender e atender ao contido máis entretida”
                                      
(Isabel Fernández, 1º ESO E)



“Eu creo que é mellor facer traballos porque nos gusta máis, e creo que si algo nos gusta o aprendemos mellor. Tamén me pareceu moi interesante, e ademais ao expoñelo aprendemos máis dos demais traballos”
(Yaiza Carballeira, 1º ESO C)


 “Facer o proxecto é mellor porque é máis divertido e... saca o lado creativo de cada persoa”
(Valeria Santiago, 1º ESO D)




No hay comentarios: