28/03/10

Miguel Hernández: 68 cabodano

Mentres agardaba pola aplicacion da súa condena á morte, hoxe, hai 68 anos morría no cárcere de Alacante, nunhas condicións sanitarias noxentas, o poeta Miguel Hernández. Rachábase unha vida de compromiso e perdíase a un gran home que aínda non escribira os seus mellores versos. Iste ano celebramos o centenario do seu nacemento e preténdese recuperar a súa memoria.

Vientos del pueblo me llevan
Vientos del pueblo me llevan,
vientos del pueblo me arrastran,
me esparcen el corazón
y me aventan la garganta.
Desde aquí podedes ler os seus poemas.


Morte no cárcere de Alacante o 28 de abril de 1942 .



Pequena homenaxe na voz de Joan Manuel Serrat.



Novo disco de Joan Manuel Serrat "Hijo de la luz y de la sombra" con poemas de Miguel Hernández.



Na Fundación Miguel Hernandez poderedes atopar unha completa información sobre o poeta e sobre os actos do seu centenario.

Ningún comentario: